maanantai 8. heinäkuuta 2013

Tulevan morsiamen puuhapäivä (aka polttarit)


Nyt on kauan odotettu ja jännitetty viikonloppu takana! Likat pääsivät kyllä yllättämään tämän morsiamen aivan täysin! Koko sakki tuli hakemaan töistä kesken päivän ja sitten mentiin. Ohjeeksi annettiin nauttia vain koko päivästä ja jättää kaikki murehtiminen pois kyydistä. :) Niin tein ja kyllä oli ihanaa!

Kiitos vielä erikseen ja yhteisesti kaikille rakkaille, jotka olivat päivää järjestämässä. Nyt on hyvä jatkaa hääjärjestelyitä uusin voimin. :) Ehkä saan kuvia tänne blogin puolellekin esiteltäväksi. :)


Viikonlopun aikana minusta sai todeta seuraavia asioita:

Olen juustohiiri
Rakastan kuohuviiniä
Olen näpertelijä ja askartelija
Rakastan valokuvausta
Uskallan ylittää itseni
Olen urheilullinen
Rakastan suklaata
Olen nautiskelija
Uskallan laulaa serenadin julkisesti
Olen hieman pöljä ja yllytyshullu
Rakastan ruokaa
Olen haaveilija
Uskallan viuhahtaa alasti kesäyössä ja huudella entisiä heiloja
Olen perinteiden kunnioittaja
Rakastan ystäviäni yli kaiken
Olen melko heikosti perillä suhteemme alkuajoista :)
Rakastan pupuja!
Uskon henkiin ja ennustuksiin
Olen valmis vaimoksi ja naimisiin
Rakastan tulevaa miestäni yli kaiken
Olen saanut oivan miehen tulevaksi aviomiehekseni



Kiitos!

Ei kommentteja: